RSS

08 June 2011

Indahnya ukhuwwah



Terima kasih sahabat
jadi guru untuk mendidikku
jadi kakak untuk menasihatiku
jadi adik untuk menghiburkanku
jadi dirimu untuk ukhwah yang ikhlas buatku
                      
Semalam moga jadi kenangan
Hari ini moga menjadi titik cinta ukhwah kita
semoga esok memberi harapan sinar ukhwah kita

Maaf dan maaf
tak mampu jadi yang terbaik
tak mampu mengikut kehendak kalian
tak mampu melaksanakan hak kalian sebaiknya
tak mampu mempamerkan sayang buat kalian
Maaf dan saya juga memaafkan

Doaku dari jauh
moga kalian dalam redhaNya
moga urusan kalian diberi yang terbaik dariNya
doakanku juga yang jauh dari kalian
moga kuat tempuhi jalan
moga dan moga dan segalanya



*Mungkin ini yang terakhir saya menulis di blog. Berehat dalam tempoh 3 bulan lebih bersama keluarga. Saya akan pulang membawa rindu yang lama dipendam. Harapan saya , supaya kalian sering mendoakan saya. Doa kita akan  saling menguat. InsyaAllah. Akhirul kalam  Assalamualaikum



                                                                           Salam sayang 
                                                 Ukhti fuzah , Melaka , Malaysia

No comments:

Post a Comment

Categories

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...