RSS

12 January 2011

:.Bersangka baiklah dengan Allah:.

 -dimulakan dengan nama Allah, pencipta sekalian alam-

Alhamdulillah, akhirnya saya diberi ilham olehNya untuk menulis sesuatu dalam blog yang sudah lama bersarang. Sekian lama meninggalkan blog ini tanpa pengisisan. Ideanya ada, cuma sukar untuk dicatat. Entah kenapa, diri sendiri pun tak tau.

Akhirnya, inilah hasilnya.....
hadiah yang ingin saya kongsikan buat keluarga tercinta, juga buat sahabat-sahabat seperjuangan.






Alhamdulillah, video yang saya hasilkan ini telah saya publish di facebook untuk dikongsi bersama sahabat-sahabat. Pelbagai komen positif yang saya terima. Paling mengharukan, ada yang sampai menitiskan air mata saat melihat video ini. Subhanallah. Bukan menangis kerana cantiknya video. Bukan juga kerana sedapnya lagu. Tapi kerana ayat-ayat yang ada di dalamnya. Ayat-ayat Allah yang memberi jawapan pada setiap persoalan yang diajukan manusia. Alhamdulillah, sampai maksud yang ingin saya bawa dalam video ini. Mudah-mudahan ada nilai di sisi Allah..
Allahumma ameen..........

No comments:

Post a Comment

Categories

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...