RSS

06 April 2011

~ Menyepi~

**ke mana menghilang si pemilik blog ini? **


Maaf teman-teman atas kurang keperhatian pada menulis di blog ini. Menyepi bukan bermakna tiada kisah cerita untuk dikongsi. Masa amat terbatas.


*exam yang sentiasa mengejar sedikit menghilangkan fokus saya untuk menulis di blog
*kesihatan yang kurang memuaskan juga menyukarkan untuk aktif di blog
*ada cerita tapi tidak tahu hendak mulakannya. (dengan kata lain,blur..:) )


.........InsyaAllah , selepas ini saya akan kembali 'segar' menulis di blog ini. Menyampaikan rasa, meluahkan cerita yang beribu kisah. Doakan saya. Sayang kalian lillahi ta'ala.....



p/s : sedikit cerita untuk dikongsi (tiba-tiba teringat :) )
Hati saya sangat gembira bila bertemu dengan sepupu-sepupu di Indonesia walaupun hanya di alam maya. Itu sudah cukup menghilangkan kerinduan kepada mereka. Melihat foto-foto dan status-status mereka di facebook,umpama saya sedang berada di Indonesia..huhu..mana tidaknya,kali terakhir bertemu mereka ketika saya berumur 12 tahun iaitu sewaktu menziarahi Medan, Indonesia bersama keluarga. Alhamdulillah. Allah masih pertemukan kami. Tautkan hati kami dengan ukhwah lillahi ta'ala..

No comments:

Post a Comment

Categories

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...